vrijdag 13 februari 2009

Hey, ik kreeg van een kritische bloglezer de kritiek te horen dat er nauwelijks iets te lezen valt op deze blog. Hier wat info : bijvoorbeeld, wat maakt Dandy Davy gelukkig?

"Ik kan erg genieten van een welgemikte scheet die uit mijn aars floept. Dan zeg ik tegen mezelf, 'goed zo, jongen'. Tijdens en na een optreden kan ik ook gelukkig zijn. Op café met vrienden gewoon wat kletsen onderwijl een sigaret rokend en een koffie slurpend : dàt doet ook deugd. "

Nog info? Wat willen jullie eigenlijk op deze blog? Wat verlangen jullie van deze blog over artiest Dandy Davy? Mailen kan naar davymania50@hotmail.com

Volgende week : de noteringen van 20 tot 11 van Dandy's ultieme top 500 en wat info over 'Knijp eens in mijn zieltje', Dandy Davy's romandebuut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten